wtorek, 15 listopada 2011

Harry Styles: ,,Pierwszy raz, kiedy uprawiałem seks...''

W magazynie OK! pojawił się wywiad z 1D. Wybrałam kilka ciekawych pytań i dla Was przetłumaczyłam:) Naprawdę jest warty przeczytania! Zdziwiłam się, że Harry tak wprost mówi o swoim prywatnym życiu.

Chcielibyście zobaczyć swoją twarz na opakowaniu prezerwatyw?
Zayn: To mogłoby być trochę żenujące, jeśli ktoś dałby ci twoje własne kondony, ale to dobrze dla nas reklamować bezpieczny seks.
Louis: Nie chce mojej twarzy na prezerwatywach! To dobry pomysł zawsze mieć przy sobie jedną, tak myślę, bo rzeczy mogą się łatwo wydarzyć w porywie chwilii.
Harry: Być leniwym i powiedzieć wszystko będzie dobrze jest egoistyczne. Nigdy nie zaryzykowałbym nie zakładając prezerwatywy - to za duże ryzyko. Możesz powiedzieć, że tobie nigdy się to nie zdarzy, ale zakładam się, że dużo ludzi tak mówi. Jeśli nie jesteś gotowy na dziecko, nie ryzykuj.

Jak oświadczacie dziewczynie, że nie jesteście zainteresowani? 
Harry: Raz powiedziałem, że jestem gejem.

Czy któryś z was miał kiedyś obawy przed ciążą? 
Harry: Pierwszy raz, kiedy uprawiałem seks, wystraszyłem się, że dziewczyna zaszła w ciążę, pomimo tego, że byliśmy zabezpieczeni. Na szczęście wszystko było dobrze.
Louis: Mimo, że kocham dzieci myśl o posiadaniu dziecka jest teraz trochę straszna. To jedna z moich najgorszych obaw. Nie jestem przeciwko nastoletnim ciążom - moja mama urodziła mnie w wieku 19 lat - po prostu nie jestem jeszcze gotowy. Moja mama zabiłaby mnie, gdybym miał teraz ciężarną dziewczynę.

Czy daliście kiedyś dziewczynie fałszywy numer? 
Harry: Peaches Geldof (?). Musi mnie nienawidzieć. Jeśli ona to czyta, powiedz cześć następnym razem, kiedy mnie zobaczysz. Może dam ci prawdziwy numer! (śmiech)

Jak dziewczyna może Was zniechęcić?
Liam: Zbyt dużą ilością sztucznej opalenizny. Pomarańczowe ręce, nikt nie lubi pomarańczowych rąk.
Harry: Plucie prosto w twarz stanowczo mnie zniechęca.
____________________________________________________________

Jeśli ktoś chce, żebym przetłumaczyła resztę pytań, to proszę pisać. Z chęcią pomogę.
Jeśli chcesz skopiować tekst, to proszę o napisanie, skąd go masz!



9 komentarzy:

  1. Wow!!! Nigdy bym nie pomyślała, że Harry ma pierwszy raz za sobą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak! Proszę przetłumacz więcej, bo z tych zdjęć nie da się nic odczytać.

    Odpowiedź Harrego mnie powaliła: "Raz powiedziałem, że jestem gejem."

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy był Harrego pierwszy raz ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Przetłumaczysz więcej napisz e-majla : cellorek13@wp.pl
    Proszę ...

    OdpowiedzUsuń
  5. a louis uprawiał seks?\

    OdpowiedzUsuń
  6. Harry to istny pedał podał jakiejś DZ fałszywy numer :(

    OdpowiedzUsuń
  7. jezuu on już uprawiał sex :( harry mógłbyś sie nie śpieszyć ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże jezu jedyny . Harry już uprawiał seks . Dobra nie dziwie się ale myślałam że on pierwszy raz przeżył z chłopakiem . Ale z dziewczyną czyli on nie jest gejem juchuuuuuuuu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. To jego sprawa czy uprawiał sex czy nie. Z numerem mógł wymyślec coś innego no ale od PEDAŁÓW go wyzywac to przesada.

    OdpowiedzUsuń